You are viewing a single comment's thread from:

RE: WINNERS! of Phone Photography contest week #116

in Feel Good8 days ago (edited)

Thank you so much, I'm so glad you liked the photo of the Ezequiel Zamora statue. Congratulations to the other winners! We'll keep working!

Muchas gracias, me alegra mucho que les haya gustado la foto de la estatua de Ezequiel Zamora. Mid felicitaciones a los otros ganadores ¡Seguimos trabajando!