Maybe I should download Actfit again, to post more often xD
Since I walk alot at work + run 3 times a week.
Look at this and thats only when I have my phone on me xD

Så kom i gang 😆
Har selv overvejet om jeg skal tage det i brug igen også. Men synes der er (eller var) så mange problemer med appen
!BBH !ALIVE
Sandt. Og med de fejl jeg oplevede sidst, så er den ikke strømmen værd. Slet ikke på en telefon der holder dårligt strøm i forvejen 😂
!BBH !ALIVE
Hvad var det for nogen fejl?
Synes den eneste fejl var dobble posting?
Min telefon er også begyndt at mindste strøm hurtigere end før. Den holder stadig en hel arbejdsdag, men er nede på 30% ish dagligt :D
Jeg fik noget med fejl med at poste til blurt, selvom jeg aldrig har koblet det dertil. Og billeder i landskab format blev ændret til portræt format. Jævnt irriterende.
Hvilken telefon har du?
!BBH !ALIVE
Har ikke selv haft rodet med Pixel. Har dog hørt godt om dem 😂
Har selv en galaxy s20 ultra. Gaaaaammel sag 😂
!BBH !ALIVE
Alle siger deres kameraer skulle være gode. Jeg synes mit er skrald haha xD
I torsdag, slukkede den random mens jeg var på snapchat og efter den var genstarte måtte jeg ikke låse den i noget tid, så mærkeligt xD
Those are great stats and you can easily increase your HP by at least 15 to 20 per day